sunnuntai 2. marraskuuta 2025

Myyjän mukana asiakaskäynnillä

Myyjän mukana ollessani esitän aina ennen jokaista asiakaskäyntiä myyjälle seuraavat kolme kysymystä:

- Mikä on tavoitteemme tältä käynniltä?
- Entä jos edellinen torpataan heti, niin mikä on varatavoite?
- Onko kaikki asiakkaan kanssa edellisellä kerralla sovitut asiat hoidettu ja toimitettu?

Käynnin jälkeen kysyn:

- Mikä fiilis jäi käynnistä?
- Mitä uutta tai kehitettävää tästä tuli?
- Mitä toimenpiteitä pitää tehdä seuraavaa kertaa varten?

Nämä kysymykset, kun esität jokaisella käynnillä itsellesi, niin sehän on jo melkein kuin olisin mukanasi - ja hengessä olenkin.

Tsemppiä Sulle työviikkoon.
Toivottavasti siitä tulee kaikin puolin hyvä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki mitä näet ympärilläsi on joku myynyt - muista tämä, niin osaat paremmin arvostaa myyntiä.