Olin eräänä aamuna seminaarissa, jonka
järjestäjä on Suomessa useita vuosia toiminut ja omalla alallaan varsin
vaikutusvaltainen sekä tunnettu. Seminaarin
vetäjänä toimi järjestävän tahon sidosryhmäyhteistyöstä vastaava henkilö.
Seminaari oli ajankohtaisuutensa vuoksi
herättänyt jonkin verran mielenkiintoa ja vaikka seminaarin ajankohta olikin aikainen aamu, paikalle saapui melkoisen hyvin osallistujia. Seminaari
järjestettiin pääkaupunkiseudulla sijaitsevassa hotellissa, joten seminaarin osallistujille
oli ennen seminaarin alkua tarjolla hotellin mainio aamupala. Näin sain minäkin siis nauttia tästä hotelliasumisen
parhaasta puolesta ilman pakollista yöpymistä.
Seminaari ohjelma oli kiinnostava ja aika
ajoin salissa virisi vilkas keskustelu aiheesta. Seminaarin loppupuolella seminaarin
vetäjä muistutti kaikkia osallistujia järjestävän tahon kilpailusta, jossa pääpalkintona
on henkilöauto. Tämän kilpailupalkinnon seminaarin vetäjä kuitenkin lyttäsi heittollaan: ”Jos nyt
Opelia voi autoksi kutsua.”
Siis mitä v***tua?
Opel Adam Rocks |
Kuinka joku voi ihan oikeasti
sanoa näin oman yhteistyökumppaninsa tuotteesta? Eihän tuollaista voi heittää
edes vitsinä, koska tuohan osoittaa jo aivan täydellistä ajattelemattomuutta ja
on törkeää yhteistyökumppanin vähättelyä sekä aliarvostamista. Tietääköhän Opelin maahantuoja, kuinka
heidän autojaan tässä yhteydessä markkinoidaan ja miten heidän oma yhteyshenkilönsä omilla lausunnoillaan tätä heidän yhteistyötään julkisesti vähättelee?
No okei, tunnustan toki, että otin tässä
asiassa ehkä papua vähän syvemmälle nokkaan siitä syystä, että satun itse ajamaan
Opelilla. Olen myös ollut merkin tyytyväinen käyttäjä jo useita vuosia.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kaikki mitä näet ympärilläsi on joku myynyt - muista tämä, niin osaat paremmin arvostaa myyntiä.