maanantai 24. marraskuuta 2014

Kuka tätä MyyntiReino -blogia kirjoittaa?

Tämän blogin kirjoittaja on MyyntiReino.
Olen pitkän linjan ja wanhan koulukunnan ammatistani ylpeä kauppamies, joka on kiertänyt kauppaamassa kaikenlaista tavaraa ja palvelua ympäri Suomen vuodesta 1982 alkaen.

Takanani on nyt jo yli 2 milj. kilometriä auton ratissa, monta pitkää työpäivää, yli 1000 hotelliyötä ja yli 20.000 myyntikäyntiä. Kauppaa olen tehnyt usealla sadalla milj. eurolla (vaikka aluksi toki markkoina).

Viimeiset alun toistakymmentä vuotta olen toiminut myynnistä vastaavana johtajana eri yrityksissä - kauppaa kuitenkin myös itse koko ajan tehden. Nykyään haluan siirtää myynnin osaamistani minua nuoremmille ja olla kouluttamassa heistä tulevia huippumyyjiä. Suomi tarvitsee hyviä myyjiä ja asiakkaat ansaitsevat saada hyvää asiakaspalvelua.

Tule mukaan seuraamaan blogiani, jossa kerron tarinoita matkani varrelta. Valtaosa tarinoista on itselleni tapahtunut, mutta mukana on myös muutamia, jotka hyvä reppurikollegani on minulle kertonut.

Toivottavasti viihdyt matkalla - ja kuka tietää, saatat myös samalla oppia jotakin. 
Tervetuloa siis myyntimiehen matkaan.

Toivottaa: MyyntiReino
MyyntiReino -blogi on wanhan koulukunnan myyntimiehen muisteloita matkan varrelta. Nämä ovat tarinoita, jotka ovat oikeasti tapahtuneet myyntimatkoilla itselle tai muille myyntimieskollegoille maailmalla pelmutessa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki mitä näet ympärilläsi on joku myynyt - muista tämä, niin osaat paremmin arvostaa myyntiä.